Toneelvereniging Koldriek presenteert “Oos Dörp”

affiche-oos-dorp

Toneelvereniging Koldriek presenteert “Oos Dörp”

7 april 2023 Jeroen Camminga 0

Toneelvereniging Koldriek presenteert weer een buitenvoorstelling!

Dit keer op de Piahoeve in Heel (Mgr. Savelbergweg 101.) Neem voor de zekerheid een kussentje mee om wat comfortabeler te zitten.

Korte inhoud van “Oos Dörp”

Ergens, in het midden van nergens ligt ons dorp. In de loop der jaren zijn de meeste bewoners vertrokken naar de grote stad. De huizen in ons dorp zijn oud en krakkemikkig en regelmatig valt de stroom uit. Dit tot groot ongenoegen van een aantal van de overgebleven bewoners. Als de rijke projectontwikkelaar, Eduard Ekster, zeg maar Edje, ons dorp en het omliggende land wil opkopen, lijkt ons dorp een mooie toekomst tegenmoet te gaan. Maar…..niets is wat het lijkt. Niet iedereen is blij met de verkoop van het land en meneer Edje heeft een dubbele agenda die tot de ondergang van ons dorp zal leiden. Kan het tij nog gekeerd worden? Of gaat ons dorp een roemloze ondergang tegenmoet?

Oos Dörp is een levendige en humoristische familievoorstelling geschikt voor jong en oud.